Naruto Uzumaki Maple Story

Sunday 8 June 2014

Finale!



Yeaahhhh.. kita bertemu kembali tapi jangan risau aku tulis pendek je kali ni. hihiiiiiiii... *sengih sengih*
Kalau nanti korang tengok muka aku jadi macam kat bawah ni korang jangan pelik lah yer.


Kau terlibat dengan pementasan zombie ke kin??? OOHHHHH NOooooooo!!!!


Sudah semestinya tidak lerrrr.. Orang macam aku ni manelah ade bakat begitu.. Aku dah masuk fasa kritikal untuk Peperiksaan Akhir Semester ke-4 aku lahhh.. Orang lain dah ready tuk exam dan ade yang dah exam pun hari ni tapi aku baru nak print nota. Apadehal aku exam jumaat kot. Buat awal-awal nanti tak thrill laahhh..

Hahaaa... Thrill embah mu! Kau tahu tak ni final exam kot. 40% untuk kau dapatkan keputusan yang lebih baik. Alaaaa.. Chillex la brader. Aku tahu lah cara aku macam mana. Sebab tu aku cakap kalau nampak muka aku macam tu jangan pelik. Aku akan berjuang habis-habisan lepas ni. Ni jadual final exam aku, jadi korang tolong doakan aku yer..

BBI 2421 - 13 Jun 2014
FEM 3108 - 16 Jun 2014
FEM 3106 - 16 Jun 2014
FEM 3107 - 19 Jun 2014
MTH 3003 - 20 Jun 2014

Nama penuh subjek tu tak payah le aku nak kabo yerr.. aku malas nak taip panjang-panjang. Jadinya, di sini aku nak minta maaf dari segala hujung ke hujung lahhh.. Maafkan aku ye. Aku jugak nak mintak kome halalkan segalanya yang kome bagi kat aku. Tak kiranya kome belanja ilmu ke makan ke jalan-jalan ke. Tolong halalkan yerrrr.. Bagi yang aku terhutang atau berhutang tu, nanti roger aku yer.. Maaf sangat-sangat sebab aku tak sempat nak bayar. Aku halalkan segala apa yang aku bagi kat kome. Doakan yang terbaik untuk diri kita semua ye.. Okay geng.. gua chow dulu laaaa gua nak sediakan peluru banyak-banyak ni!


Sebelum terlupa, setiap kata-kata aku tidak ditujukan kepada sesiapa pun dan hanya sekadar luahan insan PICISAN. Jaga diri dan Assalamualaikum. (^______________^)\/






>HaTiku buKaN HatImu<>hanya Aku Yang Tahu Apa Yang Ada Di DalamNya<

No comments:

Post a Comment